zaterdag, januari 06, 2007

033-afmaken

Meestal heb ik totaal geen problemen om met iets nieuws te beginnen. Op de een of andere manier trekt me dat enorm aan. Ik ken mezelf. Ik kan dan alles laten vallen om met driehonderd procent met het nieuwe te beginnen. Dat kan heel lastig zijn als ik ook iets wil of moet afmaken. Het lukt me niet altijd om resultaatgericht bezig te zijn. Eigenlijk gaat het me meer om het proces dan om het daadwerkelijk af te maken. Toch ben ik ook heel trots als ik dan eindelijk iets volbracht heb.
Bijvoorbeeld: een twee bij drie centimeter schilderijtje gemaakt voor een van mijn poppenkamers of voor de interieuropdracht van de cursus.
Wat ik nog af wil hebben: een nieuw zwart rokje en het korter maken van de mouwen van een zwart jasje. Maandag ga ik weer werken!

Geen opmerkingen: