woensdag, februari 28, 2007

062-eindopdracht

Vandaag zijn we met de groep gaan kijken naar de ruimte waar we onze eindopdracht gaan maken. Niet op de Lindanusstraat maar op de Bethlehemstraat. Een gebouw waar vroeger de OBD (onderwijsbegleidingsdienst?) heeft gezeten. Ik weet niet hoe oud het gebouw is, twintig jaar? Het ziet er erg vervallen uit van binnen. Veel vocht en een lekkend dak. De kelder, etage 1, 2 en 3 mogen we gebruiken. Ik wilde een kamer met licht, en die heb ik ook. Toch ben ik daar nog niet zeker van want de groep uit Venray kwam ook kijken. En die mochten ook nog een keus maken. Ans heeft me gefotografeerd in de kamer, als "bewijs" dat ik die kamer ga gebruiken.
Ideeën heb ik genoeg, nu nog een (praktische) keuze maken. De kamer is 3,60 m bij 4,00 m, en er zit nog een kamertje naast met veel licht. Ben benieuwd of ik nog buren krijg.

Foto's komen nog!

Geen opmerkingen: