woensdag, maart 28, 2007

077-document

De laatste cursusdag is net achter de rug. Het is een anti-climax geworden. We mochten in de ruimtes kijken, en daar bleken dus extra namen op deuren en muren geschreven te zijn van de groep Venray. Verwarring, ook bij mij, want heb ik die ruimte nu wel of niet? Volgens Ans wel, dus plan A kan gewoon doorgaan. Toch krijg ik nog steeds ideeën, die gewoon opborrelen als ik aan het eindproject denk. Op mijn laptop heb ik een begin gemaakt van het document dat hoort bij het iendproject. Mensen mogen dan een kijkje nemen in het proces binnen mijn hoofd. Dat wordt nog hard werken. De tijden waarop Ans en Helma aanwezig kunnen zijn, zijn de hele lestijd aangepast, en nu blijkt dat ik toch niet alle dagen vrij had hoeven te nemen. Misschien kan ik het nog terugdraaien.
Het eind is in zicht..
En de vraag wat ik met deze weblog nog wil...

Geen opmerkingen: