maandag, april 09, 2007

087-terecht!

Gelukkig, mijn kunstwerk is terecht. Ze dachten wel dat ik het weg wilde gooien. Maar dan had ik het niet mooi opgerold, toch? In ieder geval kan ik het bij Helma ophalen. Ik heb haar al een e-mail gestuurd.

Vandaag ben ik op een open dag geweest van Tilly Kraaijvanger-kusters in Weert. Zij heeft de ketting gemaakt die ik van mijn echtgenoot gekregen heb. Ik heb er nu een armband bijgekocht en daarmee kan ik ook de ketting verlengen. Ik kreeg nog korting ook. Ze maakt haar zilveren sieraden in Thailand. Vaklieden voeren daar haar opdrachten uit.

Op de terugweg heb ik mijn kleindochter opgepikt en ben met haar naar twee exposities geweest in Reuver. Eén aquarel van een liggend naakt is me bijgebleven. Die vond ik heel mooi.

's Avonds heb ik zelf mijn band verwisseld van de auto. Tenminste, ik kreeg de bouten er niet in. De band is ook zó zwaar. Gelukkig kwam er hulp, de vader van mijn schoondochter wilde zijn handen vuil maken. Morgen maar even langs de garage.

Geen opmerkingen: