dinsdag, mei 15, 2007

094-bezeten

Ja, je kunt het haast wel stellen dat ik bezeten ben. Ik geef mijn laatste centen uit aan aquarelpapier en mooie kwasten. Straks met Hemelvaart heb ik weer tijd om eens lekker te experimenteren. Ik verheug me er al op.
Afgelopen zondag heb ik de hele middag gevilt. Als experiment met de hondenharen. De haren van Nikki bleven niet zo goed bij elkaar, ik had extra wol nodig om een mooi koord te maken. De haren van Mara bleven wel bij elkaar. Ik heb mijn overige voorraad hondenhaar moeten wassen. Het was niet te harden, die natte hondenlucht tijdens het vervilten! Vanavond kan ik mijn andere experimenten opensnijden. Kleine piepschuimbolletjes heb ik overtrokken met een kleurtje wol en aan de buitenkant de naturel kleur. Ik geloof dat ik dit weekend ook maar ga experimenteren met handmatig vilten. Ik geloof dat ik het proces beter kan sturen.

Geen opmerkingen: