vrijdag, mei 25, 2007

098-vilten

Het is me dan vandaag eindelijk gelukt om het krukje van een eerste laag vilt te voorzien. Ik ben niet echt tevreden, maar ik ben dan ook een pietje precies. Tenminste op sommig gebied, want ik kreeg van mijn poetsengel de opdracht deze dagen mijn huis op te ruimen! Waarschijnlijk kan ze niet goed stofzuigen, zoveel dozen, tijdschriften en boeken slingeren er in diverse kamers rond.

Vandaag besloot ik naar Maastricht te gaan, naar Kunsttour 2007. Alleen was het vandaag nog niet. Dom, dom. Ik wist dat ik fout zat, toen ik ging parkeren. Ben toen maar de stad ingegaan en heb de markt bezocht. Ik had het plein nog niet gezien in zijn uiteindelijke staat. Het is heel mooi geworden! Ik voelde me echt in het buitenland. Allerlei talen hoorde ik om me heen. Ook heb ik een bezoek kunnen brengen aan Shirdak, een winkel vol vilt en Oosterse textielkunstwerken. Heb er een vilten ring en wat Afghaanse kwastjes gekocht.
Bij sommige galerieën heb ik naar binnen kunnen gluren. Het was nog steeds prachtig warm weer (26-27 graden).
Op de terugweg stond ik in de file, maar ik was net op tijd om nog wat glaskraaltjes voor mijn moeder te kopen.

Geen opmerkingen: