zaterdag, augustus 11, 2007

116-feesten

Eindelijk is het weer mooi weer. Heb aan de tuintafel twee dezelfde "naakte rug" getekend. Een daarvan ga ik met lijntjes tekenen en dan inkleuren. De andere moet het maar eens doen zónder lijntjes, alleen maar in kleurvlakken. Het is op briefkaartformaat, dus wel een kleintje.
De afgelopen dagen heb ik de doeken voor de tuinschilderijen voorbewerkt. Eerst in de grondlak en daarna een acryllaagje erover. Al mijn restjes kan ik gebruiken. Dat ruimt lekker op.
Nu nog even mijn tas met verf en kwasten vullen en ik kan morgenochtend gaan.
Vandaag ben ik op de verjaardag van mijn broer en zijn zoontje geweest. Heb maar meteen mijn kleindochter meegenomen. Er zijn daar altijd veel kinderen om mee te spelen, hoewel ze nog niet de leeftijd heeft om samen te spelen. Mijn moeder had haar tekeningen meegenomen, veel bloemen. Zij heeft veel inspiratie uit haar eigen tuin. In mijn bostuin bloeit er niets.
Heel jammer dat ik mijn fototoestellen vergeten ben.

W. belde uit Schotland. Het regent daar pijpestelen! Dat belooft wat als ik naar Birmingham ga volgende week.

Geen opmerkingen: