zaterdag, september 08, 2007

122-pastel

Ben met twee cadeautjes bezig voor twee mensen die 50 worden.
Kan hier natuurlijk nu niet over uitweiden, maar ik heb er veel plezier in. Mijn ogen zijn wel moe, maar ik ga toch zo naar bed. Het ene kunstwerk is een pasteltekening. Het andere wordt een mixed-media textiel wandkleedje. Daarvoor moest ik eerst achter de computer om plaatjes te verzamelen en aan te passen. Om een eenheid te krijgen heb ik alle plaatjes in sepia afgedrukt. Ondertussen ben ik naar Brahms - ein deutsches requiem aan het luisteren. Daar ga ik over twee weken naartoe. Luisteren naar schoonzoon K. ergens in Ede. Eigenlijk heb ik ook veel zin om mijn tekenspullen mee te nemen. Maar ik vrees dat dat -not-done is.. Ik doe het toch, maar of ik het tevoorschijn haal?
Morgen heb ik nog een vrije dag, behalve dan de verjaardag waar ik ook mijn nichten weer zal zien.. Maar eerst nog even de kunstenaar zijn!

Geen opmerkingen: