vrijdag, september 21, 2007

124-zwaar

Een zware week, niet alleen op persoonlijk-emotioneel gebied, maar ook op creatief gebied.
Hond Mara had 41 graden koorts en een zware longontsteking. De dierenarts denkt dat de longontsteking uit een tumor komt. Niet zo best en best emotioneel...
Dinsdagavond hebben we met kleindochter N. op de bank gezeten. Ze had duidelijk keelpijn, want als ze moest hoesten (in haar slaap) dan moest ze huilen. Ze riep om mamma toen ik haar opnam naar beneden. Ik heb haar ingesmeerd met een tijgerbalsem en met een paar dikke kussen is ze de nacht goed doorgekomen tot half 8.
Eergisteren gingen we uit eten en gisteren had ik met mijn huidige afdeling een uitstapje naar de dierentuin in Kerkrade, het Gaia-park. Heb daar (weer) foto's gemaakt, djembé gespeeld en getekend! Dat was natuurlijk een uitdaging, want collega's kijken over je schouders mee. Dan wordt het Przewalskipaard opeens een cavia! Na een tweede poging is het me wel gelukt. Apen zijn moeilijk te tekenen, ze bewegen zo snel. En met tegenlicht is het ook niet gemakkelijk. Je krijgt hoofdpijn van het turen. Gelukkig was ik wel blij met de zon en de twintig graden.
Mijn collega heeft gisteren ook zijn cadeau voor zijn 50ste verjaardag gekregen, een pastel van een fietsfoto van hemzelf. Hij vond het mooi.
Ik ben door het opruimen van mijn kantoorkamer weer op diverse ideeën gekomen om te maken vóór 1 oktober.
Mijn volgende uitdaging is het kleed af te maken, dat al twee weken op de logeerkamer op de grond ligt uitgestald. N. heeft het helemaal door elkaar gehaald, toen zij in het ledikantje lag.
Nu nog even werken, sporten en dan mijn moeder en dochter in Nijmegen halen.
Het wordt mooi weer!

Geen opmerkingen: