maandag, oktober 01, 2007

126-bon

Vandaag ben ik aan een nieuwe baan begonnen. Bij hetzelfde bedrijf maar bij een andere afdeling met een andere doelgroep. Het zal wennen zijn, na 17 jaar, waarvan het grootste deel bij vriend A. op de kamer. Bij mijn afscheid heb ik naast een crea-ideeënboek door collega's een cadeaubon gekregen van een kunstenaarsbenodigdhedenwinkel. Ik hoop dat het genoeg is voor een ezel voor aquareltekeningen. Misschien ga ik donderdag al kijken.
Gisteravond heb ik oude papieren van het werk verwerkt op boekpapier en resten papier. Ik heb het genaaid en ik denk dat ik er een artboek van ga maken.. Mijn werkleven komt langs als ik er mee bezig ben. Het is een soort van verwerken. Ik heb aan zoveel projecten meegedaan!
Ideeën heb ik genoeg. Nu de tijd nog vinden/maken.

1 opmerking:

Leo Viëtor zei

Hoi Patricia,

Toch nog verkast ?
Groeten aan A.
Ik ben sinds enige tijd ook aan blogspotten.

Gr.,
Leo