donderdag, december 06, 2007

133-vol

Soms overvalt het me zomaar. Wat gaat mijn leven toch snel en wat maak ik het toch vol! Eigenlijk neem ik niet de tijd om nieuwe technieken uit te proberen. Maar morgen ga ik naar een vrouw die wel haar tijd neemt om van alles uit te proberen. Ik ben benieuwd wat ik daarvan opsteek. Het regent al de hele dag, en morgen zal het ook blijven regenen. Ik heb nog steeds mijn laatste kunstwerken niet bij elkaar geraapt om aan haar te laten zien. Ik denk aan de viltwerken, de papierwerken, wat knutsels van workshops, de nieuwste boekjes van Kemshall en wat kleine aquarelletjes.
De afgelopen dagen heb ik veel achter de naaimachine gezeten. Ik heb een dekentje gemaakt voor een poppenbedje voor mijn kleindochter. En een rol voor mijn trainersbenodigdheden, zoals pennen, post-its, viltstiften, klokje en plakband. Heb bij de laatste training gemerkt dat ik het klokje per ongeluk op een andere tijd zet als ik het opberg. Ik was in de veronderstelling dat alle deelnemers te laat waren! Terwijl mijn klokje gewoon tien minuten voor liep. Dom, dom.
Ook ben ik nu met een klein toilettasje bezig, in de leftovers van de kleuren ijsblauw en donkerrood. Heel mooie combinatie. Mijn deken is trouwens nog steeds niet af.. Op de een of andere manier ben ik nooit thuis... Kon ik maar beter plannen..

Geen opmerkingen: