dinsdag, juni 10, 2008

192-oranje









Gisteren ben ik een nieuw boekje begonnen. Een A6-Moleskine met dunne blaadjes en een papieren kaft. Ik heb een rode draad als tijdlijn getrokken en met de mindmaptechniek gebeurtenissen vanaf april dit jaar opgetekend. Zwart staat voor niet zo leuke zaken, rood voor fijne gebeurtenissen. Ik ga er nog verder in tekenen, ik wil alle gebeurtenissen eerst op een rij zetten. Er is ook zoveel gebeurd. Gisteren speelde Nederland tegen Italië op de EK in Bern. Ze wonnen met 3-0. Toen ik later de hond ging uitlaten, zag ik een meteoriet als een oranje balletje de dampkring binnenkomen. Even later viel de meteoriet uiteen in twee kleinere oranje balletjes. Het gebeurde maar eventjes, en toch liep ik met een big smile verder. Je voelt je heel klein op zo'n moment. Het was eerste kwartier.

Geen opmerkingen: