maandag, januari 05, 2009

253-winter







Vanochtend is er veel sneeuw gevallen. Zoveel dat het eigenlijk niet verantwoord was om naar mijn werk te rijden. Ik heb het toch geprobeerd, zie de eerste drie foto's. Maar nadat ik met mijn collega in de auto de eerste de beste rotonde rechtdoor gleed in plaats van de bocht om, hebben we besloten om thuis te werken. Toch heb ik drie uur in de auto gezeten. Thuis kon ik onderstaand plaatje schieten vanuit de tuin.
Gisteren zijn W. en ik met onze oudste kleindochter naar het museum Het Domein in Sittard geweest. Er was diverse kunst uit de regio te zien. Ik heb een paar prachtige tekeningen en schilderijen gezien. Tijdens de koffie en thee in een naburig café kregen we een paar prachtige verhalen van onze bijna vierjarige kleindochter te horen. Een prachtige afsluiting van de kerstvakantie.


Geen opmerkingen: