maandag, april 13, 2009

282-pasen



Witte donderdag was ik in Leiden bij de Matthäus Passion. Hoewel het een lange dag was omdat ik via Nijmegen moest rijden, was het toch een mooie ervaring. Ik durfde zelfs wat te tekenen. Ik zat aan het einde van de rij.


Op Paaszondag zijn W. en ik naar Croix-en-Tendois (Noord Frankrijk) gereden om naar zoonlief te gaan kijken. Hij trainde daar met zijn team, met een motor die nog niet helemaal compleet was. Hij ging elke sessie wel vooruit. Ik had mijn Canon 400D meegenomen met een Tamron 80-200 mm van mijn oude camera. Ik kon oefenen met scherptediepte, snelheden en meebewegen met het onderwerp.
Zo heb ik geprobeerd om de blauwe brug scherp in beeld te houden en de motor onscherp. Maar omdat ik de motoren alleen maar hoorde aankomen, is het me niet gelukt om een hele motor in beeld te krijgen. Hierboven is de enige foto waar een motor op stond.


De hond mocht ook mee, ze luistert niet altijd goed, maar hier kijkt ze de camera in. Op de terug weg heeft ze heerlijk achterin de auto geslapen.

Geen opmerkingen: