maandag, mei 25, 2009

293-tongtongfair






Afgelopen zaterdag ben ik met een vriendin naar de Pasar Malam Besar geweest. Deze indische markt heet nu TongTongFair. Voor mijn vriendin was het de eerste keer en ze heeft haar ogen uitgekeken. De bovenste foto is van een houtsnijkunstenaar die Wajangpoppen maakte. De tweede foto is van een Vietnamese winkel met allerlei houten beelden. De laatste foto was van de saté kambing, die helaas op is.
Op zo'n markt snoep je veel en koop je veel. Ik zag zelfs mensen met boodschappenwagentjes lopen! Van 11 tot 6 hebben we er rondgelopen. Er is ook altijd een kunstenares die heel realistische aquarellen maakt van indische tafereeltjes. Ze doet dat gewoon terwijl het bezoek toekijkt. Dat moet je maar durven! Ook op textielgebied heb ik weer van alles gezien, maar dit keer heb ik alleen een kleinigheidje meegenomen uit Vietnam.
De indische koekjes zijn bijna op...

Geen opmerkingen: