donderdag, juni 11, 2009

294-ochtenden


Het lijkt wel alsof ik niets meer doe op het gebied van de kunsten. Misschien is dat wel waar want ik heb in de tuin gewerkt, heb bezoek ontvangen, heb een tasje gevilt en een bloem, heb op kleinkinderen gepast, heb vrij genomen en toch weer gewerkt, heb een reisje naar Parijs geboekt enzovoorts, enzovoorts.
Maar 's ochtends probeer ik een tekening te maken van een slapende echtgenoot. Ik heb er al tweeëntwintig. Pas vanmorgen is er een "mislukt". Hij draaide zich om voordat ik details kon tekenen. Gelukkig kon ik er daarna nog een voltooien. Ik doe er ongeveer vijf minuten over.
Een paar van die tekeningen heb ik op stof overgebracht en heb die geborduurd. Het resultaat zie je hierboven. Wat ik met die lapjes precies ga doen weet ik nog niet, maar er valt me wel iets in, want ze zijn nog niet af.

Geen opmerkingen: