dinsdag, juni 16, 2009

296-lunch-en-borrel








Voor mijn werk heb ik mijn vrije tijd foto's genomen en bewerkt van drankjes en hapjes. Ik heb nu heel veel bewondering voor alle culinaire foto's. Want ik kreeg te maken met weerspiegeling, te weinig licht, bier dat inzakt, kringen op het witte kleed, een hond die steeds bedelend achter me aanliep, en een hoop afwas achteraf. Ook was het erg moeilijk om van de chips af te blijven. Maar nu heb ik een leuke collectie die ik in virtuele bijeenkomsten kan gebruiken als leuk tussendoortje.
Nu weet ik ook alweer waarom ik zo weinig kastruimte heb. Ik heb te veel verzameld in de afgelopen dertig jaar.


2 opmerkingen:

Laura zei

Heb jij BIER??

Patricia Coors zei

jazeker.. voor het geval jouw vriend komt (in blikjes in de koelkast). Ze zijn nog van de kerst.