dinsdag, september 22, 2009

325-Elzas

Het kan niet op. Weer net terug van een weekendje vol kleur en gezelligheid in de Elzas. Met vriendinnen logeren we bij een wijnboerin langs de 'Route du vin'. Omdat ik nog in mijn werkritme zit werd ik steeds te vroeg wakker. Hierboven zie je op de vensterbank van mijn slaapkamer mijn creatieve ochtendoefeningen met blik op een typisch straatje in St. Hippolyte.

Op de laatste dag worden na het bezoeken van de quilttentoonstellingen in de Val d'Argent traditiegetrouw alle aankopen op het bed gelegd. Ik was dit keer de winnaar. Gekke stofjes, lintjes en wol, inspirerende boeken en tijdschriften, een ring en een ketting.. ik hoef in ieder geval voorlopig niet naar een winkel.

Hier zie je een gedeelte van de wijnvelden. Klik er op voor een groter plaatje. Nog niet alle druiven zijn geplukt. De terugweg was helaas wat langer door drie files.


Geen opmerkingen: