maandag, januari 18, 2010

364-knutselzondag




Wat doe je op een zondag met de kleinkinderen? Knutselen...
Bovenstaand prinsenpaar is door bijna vijfjarige N. gemaakt met hulp van oma.

Voor een workshop woensdag en donderdag ben ik bezig om laserprints over te zetten naar stof. Daarbij maak ik gebruik van PowerPrint, een product van PowerTex.
Zie ook http://www.youtube.com/watch?v=KWbJdPtDMnw.

Op de tweede foto zie je nog een witte laag papier. Nog enkele keren wrijven en die zal verdwijnen (laatste foto). Als je iets te hard wrijft dan verdwijnt de verf. Omdat ik nogal een dichtgeweven ondergrond heb gebruikt is het niet gemakkelijk om de juiste drukkracht te gebruiken. Van de meeste foto's heb ik er maar twee behandeld. Als er eentje mislukt dan heb ik altijd de andere nog. Mijn kleindochter is blij met de 'mislukte' foto's van haarzelf en haar zusje.

Geen opmerkingen: