dinsdag, juni 22, 2010

401-antwerpen1

Net een lang weekend in Antwerpen achter de rug met mijn schildermaatje. Een masterclass aquarel met Alvaro Castagnet. Dat waren drie lange dagen met hard werken, geconcentreerd luisteren naar zijn opvattingen, lekker eten en vroeg naar bed.

Op de laatste dag was ik al eigenlijk te moe om nog iets nuttigs op papier te krijgen. Ik heb eigenlijk niet meer gekeken wat hij deed en heb hem zelf kort geschetst. Daardoor heb ik het mezelf erg moeilijk gemaakt nog iets van mijn schilderij te maken.

Toen ik na drie nachten weer op de parkeerplaats aan de Schelde aankwam bleek mijn auto van achteren gedeukt en bekrast. Geen briefje onder de ruitenwisser. Het was een beetje een anti-climax. Op de terugweg ben ik alvast begonnen aan de lekkere bonbons van Günther Watté.

Geen opmerkingen: