zaterdag, juni 16, 2012

579-promovenda



Vandaag had een ex-collega haar promotie. Gisteravond heb ik besteed aan het opzoeken van foto's van haar. Vanochtend heb ik een gedichtje geschreven (niet te lezen op de foto omdat het privé is). Ook heb ik foto's afgedrukt en uitgeknipt. De uitgeknipte vellen heb ik ook weer gebruikt in het collageboek. De 'gaten' zijn opgevuld met blaadjes uit een oud engels wetenschappelijk boek. Dat leek me wel toepasselijk.
Het was helemaal haar dag en ik vond het leuk om erbij te zijn. Het boekje bestaat uit 7 kantjes A4 en is afgewerkt met een Japanse binding. Omdat het allemaal weer op het laatste moment moest (ik heb iets met deadlines halen) heb ik die binding niet helemaal goed kunnen bekijken op YouTube. Hoe trots was ik toen bleek dat ik het precies goed gedaan had. Alleen de afwerking had beter gekund...

Geen opmerkingen: