maandag, april 28, 2014

868-SBS08


Ai, vakantiestress heeft weer toegeslagen. Wat neem ik mee, en wat laat ik thuis? Meestal maak ik een eerste hoopje kleren, die de volgende dag kritisch bekeken worden, zodat er een derde afvalt. Soms gaat er nog een dag overheen, maar nu gaan we naar een warm land, dus qua gewicht en volume valt het allemaal wel mee. Omdat de kleindochters meegaan, wil ik ook voor hen iets om te tekenen en knutselen meenemen. Lekker samen bezig zijn, dat zie ik wel zitten... Omdat Jane LaFazio ook ondergrond van collage gebruikt, heb ik wat oude boeken en folders verknipt als ondergrond. Hierop heb ik mijn Javaanse rugzak getekend, mijn fototoestel en de pen waarmee ik het getekend heb. Het is een Pentel Brush Pen met zwarte inkt. Het is een penseel met inktpatronen, en ik gebruik het voor de eerste keer. Daarna heb ik mijn kleine Winsor & Newton aquarelpalet gebruikt om kleur toe te voegen.

Geen opmerkingen: