zondag, november 09, 2014

1000-feest


 12:00 u

 15:24 u
 16:30 u

Het is feest, want dit is mijn duizendste weblog-berichtje. Op 21 oktober 2006 ben ik hieraan begonnen. In het begin had ik soms problemen om er plaatjes bij te plaatsen.
Eigenlijk had ik iets speciaals willen doen, maar de natuur is onovertroffen.

Vandaag was het druk in de lucht. Om 12 uur vlogen er kraanvogels over, een half uur later weer. Ook vanaf 15:20 kwamen er verschillende groepen langs. 
Ik wilde ze achterna fietsen, maar hoewel ik wel nieuwe groepen gezien heb, heb ik niet echt mooie dichtbij-foto's kunnen maken. Ze vliegen best hard, en ze volgen niet de Rijksweg. Ik belandde in Asselt bij de Maas en de Maasplassen, net toen de zon onderging. Ik heb er maar een paar mooie plaatjes geschoten. Het begon al fris te worden.


Geen opmerkingen: