dinsdag, maart 03, 2015

1061-etui-mania



Mijn vierde etuitje is samengesteld van onafgemaakte lapjes patchwork van mijn moeder aan de ene kant en een collectie van haar stofjes aan de andere kant. Ik begin er al handigheid in te krijgen om zo'n etuitje in elkaar te zetten. Let ook op de doorgestikte kant en de kant met het vrije borduren.



De middelste kleindochter wil dit etuitje heel graag hebben. Later bleek dat ze de kleur blauw mooi vond. Misschien wordt het tijd voor de kleindochterdames om met kleur te gaan werken.
Dit etuitje is gemaakt van stofjes van SUZ-designerstoffen. Ooit heb ik een minipakketje reststofjes gekocht op een stoffenmarkt. Voor mij was het een oefening in gewoon beginnen met naaien en kijken waar je uitkomt. Ja, ja, ook hier weer mooie rechte lijnen!

Geen opmerkingen: