zaterdag, april 25, 2015

1106-WW-Sketchcrawl47



(sorry voor de slechte plaatjes, gebruik nu mijn oude scanner)
Vandaag was het de dag van het Worldwide SketchCrawl. Dan tekenen er over de hele wereld mensen hun omgeving en delen die plaatjes via internet.
Ik heb me, samen met twee collega's van SketchbookSkool, aangesloten bij de groep van Rene Fijten. Omdat het miezerde zijn we eerst naar binnen gegaan. De groep verdeelde zich en ik ging met collega A.D. en nog iemand naar de boekhandel. Zij was daar nog nooit geweest. Ze keek haar ogen uit. Nadat we met elkaar een drankje hadden gedaan verdeelden we ons weer en ik belandde bij de Militaire Hoofdmacht onder het afdakje. Net nadat de ergste regen op ons was neergedaald ging de zon uitbundig schijnen. 
Te laat! Je kunt wel zien dat het bijna Koningsdag is.

Geen opmerkingen: