woensdag, mei 13, 2015

1113-Molenexpo

Het is alweer voorbij, de Molenexpo van 2015. Zaterdagochtend was het heel rustig, maar die middag en ook de zondag waren best druk. Had gelukkig wel nog de lekkere soep gegeten. Heerlijk ook om te kunnen genieten van bezoek van lieve vrienden, familie, maar ook fijne gesprekken met bezoekers, over kunst, boekjes en het leven. Misschien kom ik binnenkort live in de uitzending bij Omroep Roerdalen. Ben benieuwd. En misschien heb ik ook een opdracht, Afwachten maar.
Van tevoren had ik nog tijd om aan bovenstaande tekening te beginnen.
Heel grappig, want ik had het dak al getekend toen de molenaar opeens uit een raampje een vlag op de molen zette. En ook gingen de wieken draaien, terwijl ik net begonnen was ze te tekenen. Gelukkig kwamen ze weer in ruststand stil te staan. Nu mét zwarte zeilen. Nou, die ging ik er niet meer tussen tekenen.
Een buurmeisje was heel erg geïnteresseerd in wat ik deed, en ik beloofde haar dat ze in mijn journal mocht tekenen. Morgen meer daarover.

Geen opmerkingen: