donderdag, juli 09, 2015

1153-oppassen

Heb al een tijdje niets meer van me laten horen, had nog niet de rust en tijd om iets te uploaden naar mijn blog. Ben aan het oppassen, inclusief slapen, en vanochtend werd ik te vroeg wakker. Ik lag op de haren van de jongste, die bij me in bed gekropen was, en ze protesteerde. In een schriftje met Seawhite Brighton papier (140 grams) ben ik de belevenissen aan het opschrijven. Gisteravond heb ik met de oudste getekend. De middelste heb ik net voor middernacht in haar bed getekend. En omdat ik toch een half uurtje had heb ik de jongste van bovenaf getekend. Ze ligt er onder mijn voetjesdeken, die ik voor de koudere nachten had meegenomen. Ik heb haar daarin gewikkeld en naast me op de grond gelegd. Het matrasje waar ik op lig is bestemd voor kinderlogeerpartijen, en het hoofdeinde zat los en is vannacht een ander leven gaan leiden. Vrijdagavond lig ik gelukkig weer in mijn eigen bed.

Geen opmerkingen: