vrijdag, juli 10, 2015

1154-voorstudie


Met de stofjes van mijn moeder heb ik meegedaan aan een oefening met het maken van cirkels van Kadinsky. Nou ja, ze zijn er op geïnspireerd. Samen met de dames waarmee ik volgend jaar op de textieltentoonstelling in Wilwerwitz en omgeving sta, ben ik aan de slag gegaan met het ontwerpen en knippen van 5 blokken met cirkels. De anderen hadden mooie zelfgeverfde effen stoffen gebruikt, en ik had mijn bloemetjes. Een hele uitdaging, bleek later. Bovendien had ik de volgende blokken thuis gemaakt en was alweer vergeten hoe het moest. Kon mijn aantekeningen niet vinden, en daardoor heb ik wel wat verkeerd geknipt. De blokken zoals ze hier op het gras liggen moeten nog geborduurd en bewerkt worden, voordat ze in kleinere blokken aan elkaar gezet worden. Dan wordt het totaal nog wat rustiger. Het duurt nog wel even voordat ze klaar zijn. Maar wie weet wanneer ik nog tijd kan vinden?

Geen opmerkingen: