donderdag, oktober 22, 2015

1205-inktpatroon


#inktober
Weer eens heel wat anders, vandaag. Een mede-cursist van Sketchbookskool wees me op een filmpje van Julia Rothman. Op een blaadje van 8 bij 8 cm heb ik de begintekening gemaakt. Twee keer knippen en verschuiven en dan krijg je een nieuw vierkant van 8 cm met nog wat lege ruimte om te tekenen. Dat heb ik vervolgens gedaan. Het was niet eenvoudig om nog kleine voorwerpen te vinden. Daarbij heb ik de fout gemaakt sommige voorwerpen te laten raken en niet duidelijk genoeg te laten overlappen of los te laten staan. Volgende keer beter. In het filmpje staat dat je dan drie kopieën moet maken. Maar ik heb mijn ontwerpje in de computer gescand en bijgewerkt. Spannend resultaat!
Dit is toch veel leuker dan (andermans) kleurplaten inkleuren?

Geen opmerkingen: