dinsdag, oktober 27, 2015

1207-FreeArtFriday

#FreeArtFriday #inktober
Via via werd ik aangespoord om mee te doen met Free Art Friday. Kunstenaars laten een werk achter in de openbare ruimte, zodat mensen die kunnen vinden en meenemen. 
Deze beweging bestaat over de hele wereld, maar ik had er nog nooit van gehoord.
De avond ervoor heb ik snel nog twee tekeningen gemaakt van mijn 'eten', zoals ik dat begin vorig jaar ook heb gedaan.

 De eerste tekening heb ik opgehangen in de tuin van de Munsterkerk in Roermond.

 De tweede tekening heb ik in de muziekcaroussel op het Munsterplein opgehangen.

Hier zie je het van dichterbij hangen. Met mijn vriendin ben ik daarna de stad in geweest. Ze vond het jammer dat de werkjes, op onze terugreis al weg waren. Anders had ze ze meegenomen!

Geen opmerkingen: