maandag, december 14, 2015

1226-MetGroteKwasten





Vijf dagen achter de rug, nog drie te gaan? Ben bezig om drie kamers te verven, inclusief gaatjes dichtmaken, afplakken en opruimen. Dagen van 6 tot 7 uur lang en dan ook nog 23 kilometer fietsen. Mij hoor je niet klagen. Heb een oude SoundBlaster van Sony meegesleept, inclusief wat oude cd's. Er zit ook nog een cassette in, die heb ik nog niet beluisterd. Vandaag heb ik in het 'klushuis' gezelschap gekregen van een stucadoor. Die draait zijn eigen muziek en dan 'lift' ik maar mee. Maar hij vertrekt al om 16:00 en dan kan ik mijn Sony weer aanzetten. Morgen ga ik verder met de Mintkleur en hopelijk mag ik ook al een eerste laag van het roze doen. Daar word ik echt blij van. 
De enige die klagen zijn mijn handen. Het is eigenlijk ook allemaal wel een beetje teveel.
O, en de teller op mijn e-bike stond vanavond op 1111 km! 

 

Geen opmerkingen: