vrijdag, januari 01, 2016

1233-BestWishes2016


Allemaal een gezond en gelukkig 2016!
Het kan nog net, het is nu 1 januari. Zoals gewoonlijk wilde ik mijn eigen wenskaart maken. Ik wist wel wát, maar of het zou lukken? Niet alleen praktisch maar ook in de gegeven tijd. De jongste kleindochter stond model voor deze linosnede. Het was voor mij de eerste keer dat ik met het donkergrijze plastic heb gewerkt. Ik kon heel fijne lijntjes maken. Ik zie nu dat ik nog wat vergeten ben bij de hand weg te snijden. Maar ik heb er al vijftig handmatig gedrukt. Dat ga ik niet nog eens opnieuw doen. (10x15 cm)

Everybody a happy and healthy 2016!
Every year I want to make my own cards. And it always is a struggle to succeed.
My youngest granddaughter was a model for this linocut. I printed 50 cards!

Geen opmerkingen: