donderdag, januari 14, 2016

1243-drumleafbinding




#Sketchbookskool #art4all
Voor het nieuwe semester #Expressing van SketchbookSkool heb ik een boek gemaakt. Ik was bezig in een Moleskine en we gaan in dit semester veel met aquarelverf werken. Ik wil op beter papier kunnen werken.
Van een restje leer, een restje commercieel papier voor de omslag en Canson Illustrationpapier (250 gram) heb ik een A5-boekje gemaakt. Daarvoor heb ik een 'drumleaf' binding gebruikt. Weet niet wat het NL-woord daarvoor is. Het is helemaal geplakt en kan (redelijk) platliggen. Achteraf had ik best wat dunner papier kunnen gebruiken. Halverwege het semester zal ik nog een boekje moeten maken, vrees ik. Heb niet genoeg pagina's.

For a new semester in SketchbookSkool I had to make a new sketchbook. Most of the new teachers use watercolour and my Moleskine has not the right paper.
The book, A5 size, is totally glued (drumleaf binding), has Canson Illustration 250 grams paper, a piece of scrap leather and scrap commercial paper. 

Geen opmerkingen: