dinsdag, februari 23, 2016

1262-TinyAdventure

(click on picture to enlarge)

#ExpressingwithSBS #TinyAdventure #art4all
Helaas, met dit plaatje komt er weer een eind aan 6 weken van het semester Expressing in Sketchbookskool. Het was de bedoeling van deze opdracht van Michael Nobbs dat als je elke dag een klein beetje tekent omdat je te weinig energie hebt of omdat je te weinig tijd hebt, je na 7 dagen toch een hoop gedaan hebt.

Ik had verschillende ideeën om deze opdracht te doen; had ook zin om ze allemaal te doen. Maar ik heb gekozen om elke dag mijn Tiny Adventure in mijn eigen achtertuin te doen. Ik heb mijn vogeltjes getekend waar ik elke dag met plezier naar kijk om ze vervolgens in andermans tuin neer te zetten. 

Onderdeel van het avontuur was het werken met digitaal gereedschap. En het bleek dat je gewoon gratis Adobe Illustrator Draw kunt downloaden op je iPad. Het duurde wel even voordat ik in de gaten had hoe het werkte, maar het is me gelukt!
De combinatie met de foto heb ik in Photoshop op de grote computer gedaan.

Het roodborstje wil ik nog groot afdrukken, had net het programma Rasterbator gedownload, effe kijken waar het is gebleven...

Geen opmerkingen: