vrijdag, mei 06, 2016

1303-Enscherange1


Mijn quilt hangt als blikvanger aan de gevel. Af en toe waait hij eraf door een windvlaag. We verdelen ons over de ruimtes. Aan de kassa buiten twee, elke ruimte één, bij het winkeltje één of twee en dan de losse 'kiep' die bezoekers begeleidt. Ik begin in de eerste ruimte en krijg al meteen een Nederlandse mevrouw. Het is heel leuk om te zien hoe mensen quilts bekijken en welke. Ik mag ook nog twee uur aan de kassa zitten in de zon, voordat ik afgelost word door een plaatselijke vrijwilliger. Dan kan ik weer naar binnen. Om vier uur loop ik even naar de volgende tentoonstelling bij de brandweer. Bij de Noorse dames. Een van hen had op haar reizen een klein dagboekquiltjes gemaakt en gecombineerd tot een geheel. Zij tekent ook in haar journals.. 
Hoe inspirerend allemaal. s' Avonds heb ik weer aan mijn mini vilten quilts gewerkt.


Mijn naambroche is af!

Geen opmerkingen: