vrijdag, juni 24, 2016

1329-Bloemendaal


Met tante R. aan zee! We slapen in een strandhuisje. De eerste foto toont ons uitzicht. Er zijn twee rijen huisjes langs het strand. Maar een paar huisjes zijn bewoond. Even verderop woont een echtpaar, waarvan de vrouw lopend door de zee met een net aan het vissen was. Ze had een pak aan met 'aangenaaide' laarzen. Haar man liep met een emmertje mee op het strand.
Ze hadden niets gevangen.
De regen was bij onze aankomst gistermiddag verdwenen, en we hebben in de zon/schaduw gezeten totdat al het natte beddengoed droog was. Het had namelijk gelekt in het huisje! We hebben matrassen en dekens in de zon gelegd. 's Middags zat tante R. op het dak met Ducttape alle gaten te dichten. Na het eten gingen we wandelen langs het strand, en hebben de zon zien zakken. Helaas niet tot aan de horizon door de wolken (tweede foto).
De derde foto toont mijn 'uitzicht' vanuit mijn slaapplek. Er ligt een supboard (weet niet of ik dat goed schrijf) op de kast. Daar kun je staand op peddelen op een kalme zee. Gisteren was de zee uitzonderlijk kalm geweest, maar zonder instructie durf ik er niet op. Wel heb ik nog gezwommen. Zó mooi! Die kleuren van het nog koude water en de lucht! Gisteren was het nog 27 graden en erg vochtig. Nu hoor ik de wind waaien..
Ik ga nog maar even wat lezen over de Brexit (Britten uit de EU) totdat tante wakker wordt.

Geen opmerkingen: