vrijdag, september 30, 2016

1392-kudde

 #SketchBookSkool
Gisteren was er een live chat op Facebook met Koosje Koene, een van de oprichters van SketchBookSkool (SBS). Het zou maar een half uur duren, en ik wilde het toch wel graag meemaken. Maar mijn timing met een fietstochtje naar Brüggen (D) was een beetje belabberd. Moest eerst nog naar het postkantoor, en ik was al te laat vertrokken. 
Op de terugweg, nog in Duitsland, moest ik wel stoppen.


Er kwamen wel duizend schapen en een paar geiten aan, die de weg over moesten steken. Dat wilde ik wel meemaken! Een van de herders vertelde dat het er wel duizend waren.


Er zat zelfs een lammetje bij dat bijna vastzat in een van de verplaatsbare hekken.
Toen ik weer in Nederland was kon ik Facebook op mijn telefoon opstarten en heb nog het staartje kunnen meemaken. Voelde me wel een beetje verslaafd, toen ik al fietsend, met de telefoon in de hand snel naar huis fietste (want daar is Wifi!)

Geen opmerkingen: