dinsdag, november 29, 2016

1451-fris-ritje


Omdat ik mijn 'huiswerk' af had en de zon lekker scheen, had ik tijd voor een kort maar fris fietsritje. Het was zo'n graad of 4, maar in de schaduw was het zeker kouder. Dit keer ging ik niet in mijn zwetende regenjas, maar met voldoende laagjes onder mijn haast antieke rode wollen jas. Het bleek een stuk gerieflijker fietsen zijn, maar mijn knieën waren toch wel wat koud, ondanks een thermo-legging. 
De rit was echt heel bijzonder, het is zó mooi hier in de buurt. Het is fijn om dit nu te kunnen ontdekken. En ik ben blij dat mijn fiets mijn off-road activiteiten gewoon doorstaat. Een vriendin vertelde laatst dat ze ook veel had gefietst en dat ze geregeld aan de kant van de weg een band moest 'plakken'. Gelukkig is dat nog niet voorgekomen (klopje op hout). 

Geen opmerkingen: