vrijdag, juli 28, 2017

1649-druk-druk

 
Vanochtend vroeg wilden de kleindochters nog iets tekenen en schilderen voor hun pa en grote zus. 
Die waren samen op vakantie geweest en vandaag kwamen ze terug.
Het is allemaal op tijd gelukt, want ik wilde nog naar mijn pa en naar een vriendin.
Helaas heb ik geen goede foto van het resultaat. Elke keer moet ik van de kleuren rood, geel en wit een huidkleur maken. Ik begin er zelf veel lol in te krijgen, maar kleindochter L. durft het zelf nog niet aan. 
Hier staat mijn fiets bij een meer dan manshoge barbecue van Weber.
Ik was gisteren weer op de terugweg van Mönchengladbach naar huis. Even gezellig buurten bij de Duitse leden van Grenzenl(o)os.Totaal werd het een rit van bijna 80 km. Op de heenweg heb ik me een paar keer verreden. Hoe dat kan weet ik nog steeds niet, want de terugweg is gewoon alsmaar rechtdoor. Eerst was ik de route Schwalmdal-Waldniel gevolgd, maar er kwamen geen fietsborden meer en ik ben maar gewoon weer naar Amern gefietst. Het ging ook fout in Waldniel; ik ga maar eens een Google Mapsroute bekijken en uitpuzzelen waarom ik de kerk op de heenweg aan een andere kant passeer dan op de terugweg.

Geen opmerkingen: