dinsdag, augustus 01, 2017

1652-reizen

Afgelopen maandag ben ik weer op de fiets naar Nijmegen getogen. Het was eigenlijk nog wat frisjes, maar de wind kwam van het zuidwesten. Voor de helft van mijn rit is dat gunstig, lekker een beetje wind in de rug. Het ging ook sneller dan ik dacht. Ik zat op de helft en had twee uur gefietst! Helaas ging het laatste stuk niet zo snel meer. Ik werd zelfs ingehaald door een skateboarder! Die gaat dan zeker 25 km per uur?
Toen ik Nijmegen binnen reed heb ik gelet op het plaatsnaambord. De eerste keer had ik het bord gemist, het bleek inderdaad door de bomen haast overwoekerd te zijn.
De libel rustte even uit in mijn moeders tuin.
Hieronder zijn de zondag  - in de trein - gemaakte schetsen van een Pojagi-kleed. Ik weet nog niet welke ik ga maken..


Geen opmerkingen: