zaterdag, december 16, 2017

1754-DrinkAndDraw

Gisteren heb ik met tekenvriendinnen afgesproken in Maastricht. Met L. heb ik op het terras de Basiliek van Onze Lieve Vrouw getekend, met alle kerstverlichting in de bomen. 
Mijn terrasbuurman was heel geïnteresseerd in wat en waarom we dit deden. Hij ging de website van de Urban Sketchers meteen opzoeken! Daarna zijn we over de Kerstmarkt gelopen voordat we in de Irish Pub belandden.
Na een hapje gingen we elkaar tekenen. ENG! Ik had al zo lang niets meer gedaan.. 
We waren met ons tienen. De anderen (en meer) hebben vandaag een Urban Sketching bijeenkomst.
Maar daar kon ik niet bij zijn. Er waren dames uit Luxemburg bij! Prachtige tekeningen heb ik gezien, vooral de mevrouw die met houtskool werkte!

We zaten bij de Drink and Draw, georganiseerd door Ruud Otten van de Nederlandse tak van de Urban Sketchers (rechts op de tekening), links vriendin G. en in het midden Anne Rosé Oosterbaan, die onderstaande tekening van mij heeft gemaakt.
Het viel niet mee om dit blad kreukelvrij in een kleine rugzak te vervoeren. Ik ga hem nog strijken.
Dank je wel Anne Rose; dit is haar website http://www.anneroseoosterbaan.nl/
Voordat de karaoke begon heb ik de tent verlaten 😜.

1 opmerking:

Unknown zei

Ach, wat leuk om te lezen, Patricia. Aardig dat je mijn website erbij hebt gezet. Fijn je gezien te hebben. Groet, Anne Rose.