donderdag, januari 18, 2018

1780-code-oranje

Vandaag nog wat administratie gedaan, maar toen ik buiten kwam zag ik dat er een boom was omgevallen! Ik heb eerst wat spul naar de kringloop gebracht. Het gebouw lag in de luwte, maar toen ik uit wilde stappen had ik alle kracht nodig om de deur goed vast te houden. De middag nog gebruikt om op te ruimen bij het bedrijf. Ik kreeg toevallig bezoek van een oud-werkneemster. Ze kwam wat etiketten halen. Reuze gezellig om even bij te praten. Daarna heb ik nog iemand blij kunnen maken met enveloppen en folie. Hup, weer wat dozen weg. Wonderwel paste alles in haar auto.
De storm heeft op het voetbalveld goed huis gehouden.

En op weg naar mijn broer en pa kwam ik een straatje verder ook deze muur tegen.
De autorit verliep verder zonder problemen. Mijn gedachten gaan uit naar al die treinreizigers, die niet verder konden..

Geen opmerkingen: