dinsdag, juni 12, 2018

1889-usquert7

Het is weer voorbij, onze week in Noord Groningen.
Wat blijft zijn de bij het avondeten gebruikte bloemetjes.

Dit waren mijn tassen... met kleren, quilts, tekenspullen en eten.
We zaten met z’n drieën in een stationwagen; die zat helemaal vol!
Wat een verrassing om twee van mijn werkjes in de catalogus terug te vinden: het vogeltje en de halsketting van klosjes en oud kant!
Omdat we ook de tijd namen om andere tentoonstellingen te bezoeken, kon ik de verleiding niet weerstaan om wat aandenkens te kopen. Donkerblauw indigo linnen lapjes van Behrends-Kohl, twee minilapjes van de allerlaatste Ploegstoffen, een met kraaltjes geborduurd tasje uit onze collectie van de Sinaï-woestijn, twee Suminagashi(?)- geverfde stoffen van Colorminds en het driehoekje stof was ons visitekaartje.
In ons gastenboek stond: Het spontane werk van Patricia imponeert. Dank en succes Nanda en Henk Lijding. Ik loop nog niet naast mijn schoenen hoor!
Maar hij begon te vragen wie de tekenaar onder ons was, grappig toch? In alle hectiek had ik mijn belangrijkedingentas ergens neergelegd en was hem zondagavond vergeten mee te nemen. Gelukkig waren de molenaars wél oplettend!
Op maandag zijn we teruggereden en kwamen helaas bij Arnhem in de file terecht.

Geen opmerkingen: