woensdag, augustus 15, 2018

1942-drukdagje

Soms heb je van die dagen..
Eerst naar de Indië herdenking in Den Haag waar ik mijn oudste broer en vrouw tegenkwam. Wat een bijzondere gebeurtenis, en al die verhalen van mensen die ik tegenkwam. Want nieuwsgierig was ik wel, en vroeg dan: waarom bent ú hier?
Mooie muziek van Wudstik (schrijf je dat zo?) en Wieteke van Dort.
Na een lekkere lunch ging ik naar Amsterdam.

Ik kwam terecht bij nieuwe Noord-zuidlijn. Diep dat hij gaat! Ongelooflijk...
Moest er bij de Pijp uit. Toen een wandeling over de Albert Cuypstraat (dat is zeker vijfenveertig  jaar geleden!). Heb aan de Amstel nog wat getekend, en om 19:00 had ik afgesproken met de organisatie van het 100dayproject-Meetup. Helaas waren we met ons tweeen, maar het was wel gezellig. En ze heeft een leuke hond.
Toen naar nicht M. Helaas gaat de tram nooit meer rechtstreeks naar het Centraal Station, en moest ik eerst de trein pakken. Wat een gedoe, jammer.
We moesten onszelf dwingen om naar bed te gaan (kletsen, kletsen).

Geen opmerkingen: