woensdag, september 05, 2018

1957-happyDinsdag

Gisteren, dinsdag kwam de dag langzaam op gang.
Voor de tweede keer liet ik me afleiden door de kleurvangdoekjes bij mijn toilettafel.
Ik besloot om nog even een boekje te maken voordat ik onder de douche ging. Van de restjes heb ik een gestreepte ‘voorkant’ gemaakt. Een theezakje doet dienst als pennezakje aan de binnenkant.
Nu nog verzinnen bij welke gelegenheid ik het boekje ga gebruiken.

Ook is het weer gelukt om naar Nijmegen te fietsen. Heerlijke temperatuur, af en toe een wolkje, helaas een regenbui bij Gennep, maar uiteindelijk weer warm en droog.
Omdat de mais geoogst werd was het op de landelijke weggetjes wat drukker. Ik denk nog steeds aan de twee schaapjes die op zo’n druk weggetje ontsnapt waren en in de berm aan het grazen waren. Hoe zou het met hen zijn afgelopen? 

Geen opmerkingen: