dinsdag, november 20, 2018

2022-Japanse-inkt

Het idee was leuk, de uitvoering kon beter. 
Denk even mee. Een lap met roestvlekken en een legere ruimte die ik vul met getekende vormen. Die dan ‘opgevuld’ worden met Valdani-garen.

Ik had de eerste pen gepakt in de buurt.
Hier rechts op de foto is de pen, gekocht in het Japanse winkeltje op de Bloemensingel in Amsterdam. Helaas, helaas. Het geeft af en blijft ook afgeven. Ik heb een proeflapje gemaakt (met @pmc erop). Heb het gewassen, gestreken en nog eens gestreken. Helaas, het blijft afgeven. Misschien dat de tijd me nog kan helpen. Als ik wacht droogt het misschien beter.
Aan de andere kant kleurt het zwart en grijs prachtig bij deze roestkleur. Het doet me denken aan mijn ‘mislukte’ bloemafdrukken op stof. Die zouden er mooi bij passen. Hmmm...🤔

2 opmerkingen:

Els zei

Ahhhhh dat gaat mooi worden !!!!

Patricia Coors zei

dank je, hoop het ook...