zondag, juni 24, 2007

106-Ardennen

Een weekendje Ardennen met twee dochters, hun mannen en de kleindochter werd een mengeling tussen rust en actie. We logeerden in een prachtig groot modern huis met veel licht en ruimte. Ik kan me goed voorstellen hoe je hier de hele dag kunt schilderen en tekenen.
Op de zaterdag zijn we gaan wandelen (en klimmen!) in een gebied rond de stuwdam van Robertville. Dat was heel avontuurlijk, steile hellingen, veel (loszittende) stenen en booomwortels. We zijn vier keer een riviertje overgetoken, en hebben talloze beekjes op onze pad doorkruist. Ik heb er een paar prachtige foto's genomen. Foto's van mijn kleine Olympus zijn helaas niet altijd scherp gebleken. Waarschijnlijk is het dan te donker, of ik beweeg te snel na het nemen van de foto. Helaas regende het ook af en toe, en daardoor werd het extra gevaarlijk.
En nu? Nu heb ik vooral spierpijn in mijn bovenbenen. Dat is nog eens fitnessen geweest! Gelukkig hoef ik dinsdag pas weer te sporten.
En van die paar vergezichten en opnames van een beekje kan ik nog wel iets moois maken.

Geen opmerkingen: