Kan het niet laten. Met deze hitte en warmte heb ik eigenlijk te weinig ‘blote’ kleren. Naast een jurkje (zero waste) heb ik ook een broek geknipt. Nog drie lapjes te gaan. Nu nog de tijd vinden om te gaan naaien. Moet het wel wat koeler zijn, want vannacht heeft het wel gewaaid en zijn er wel wat drupjes gevallen met onweer, maar het is nog steeds warm in huis. Kleinzoon viert vandaag zijn negende verjaardag en volgende week is de jongste kleindochter ook alweer vier jaar.