Met deze hitte valt er niets te naaien. In huis loopt de temperatuur op, echt fijn en koel is het er niet meer. Vijfentwintig graden vind ik te warm. Maar bij mijn laatste fietstocht naar Duitsland heb ik deze Zwarte Els geplukt. Nu was het tijd om dat even te tekenen in mijn bomenboek. Kleinkinderen en oppashond waren weer weg.
Deze lucht leek veelbelovend vol regen, maar helaas, er zal niets vallen in ons dorp.