zaterdag, maart 21, 2015

1080-Azijnfabriek





Daar sta je dan, in de Azijnfabriek om te kijken en te luisteren naar de band Polar Jax, waar zoon en schoonzoon in spelen. Het begon al laat, vanaf 21:00 u, en zij zouden pas om 23:00 u gaan spelen. Het liep helaas al uit, maar ik had wel de tijd om in het donker (!) wat tekeningen te maken in mijn 'landscape' Stillman & Birn Alpha sketchbook. Bewust heb ik een 'slechte' foto bijgevoegd. De jongens zorgen maar voor hun eigen PR ;)
Echt vrij voel ik me niet om mensen te tekenen. Als ik met potlood had geschetst, dan was het wel beter gegaan, maar dan had ik niets kunnen zien.
Er was een meneer die wilde kijken wat ik had getekend, maar hij zei er niets van. O,o, dan was het waarschijnlijk ook niet wat hij verwacht had. Gelukkig had ik net een tekeningetje van kleindochter N. gemaakt, die zo laat op mocht blijven. Wat een belevenis dat ze bij zo'n optreden mocht zijn!

Geen opmerkingen: