vrijdag, maart 20, 2015

1079-zonsverduistering





Helaas, de zon liet zich niet zien achter de dikke bewolking. Ben maar achter de iPad gaan zitten met een live streamverbinding met de NOS. Om 11 uur ben ik gaan wandelen. Het was heel erg koud op de hei, en heel erg stil. Aan het eind van mijn wandeling dacht ik: hé wat een gekke boomstronk; het bleek het witte achterwerk van een ree te zijn. Ze keek me aan, zodra ik het kelpje van mijn fototoestel eraf haalde liep ze door, achter een boom. Er waren er drie. Omdat er mensen aan de overkant liepen, zouden de reeën ongetwijfeld gaan rennen. Ik was er klaar voor, camera (zonder echte zoomlens) in de aanslag.. Oordeel zelf, het was een mooie troost voor de gemiste verduistering (klik op de foto om hem te vergroten). En voor het verslag van  mijn vorige zonsverduistering in 1999 klik op de link naar mijn nieuwe weblog Schrijfstappen.


Geen opmerkingen: